maandag 13 december 2010

Fotoshoot

13 december 2010
FOTOSHOOT

Dag lieve slaafjes,
Hoe is jullie weekend geweest? Ik ben druk bezig met de voorbereiding voor de fotoshoot van dinsdag 14 december. Het belooft een leuke en spannende dag te worden en voor de shoot is er één slaafje gelukkig geworden (of juist niet grinnn)!!! Dit slaafje zal diverse onderdanige dingen moeten ondergaan die jullie binnenkort op de site kunnen zien. 
Mocht je het ook geweldig vinden om bij een fotoshoot het slachtoffer te willen spelen? Dan kun je via de website contact opnemen en je hiervoor aanmelden. 

Daarnaast zijn de kerstkaarten weer de deur uit dit jaar. Ik hoop dat jullie hele mooie feestdagen zullen hebben en dat jullie een geweldig (maar onderdanig) 2011 zullen beleven. In het nieuwe jaar zullen er nog meer mogelijkheden zijn voor de slaafjes uit mijn stal!!! Uiteraard worden jullie hiervan op de hoogte gehouden.


Verder heb ik deze week de eerste selectie gemaakt wie mijn nieuwe tpe slaafje mag gaan worden. Aangezien dit een strenge procedure betreft bestaat er nog steeds de kans, dat ik je sollicitatiebrief in behandeling kan gaan nemen. Via de site kun je bij Collegas - Samenwerken meet informatie vinden. Onder de zogenaamde vacatures voor samenwerken staan er ook een aantal vacatures waar jullie slaafjes je voor kunnen aanmelden.

Voor nu wens ik jullie weer een geweldige week en als ik jullie dit jaar niet meer spreek of zie...
Doe voorzichtig met vuurwerk!!!!

Strenge groet!
Meesteres Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten