maandag 28 februari 2011

www.mrszara.com

Dag lieve slaafjes,

Afgelopen week is mijn nieuwe website online gegaan. Uiteraard onder dezelfde url als eerst. Ik wil mijn lieve webmaster bedanken voor wat hij voor elkaar heeft gekregen! HELEMAAL SUPER

Er zijn veel nieuwe en extra mogelijkheden, dus neem snel een kijkje op www.mrszara.com


Verder is er deze week uiteraard op donderdag weer BDSM City in Lelystad! De plek waar je stoutste BDSM fantasie veranderd in een waarheid. Samen met mijn mooie collega's stappen we in je dromen en nemen we je mee naar de verborgen plekken van je gedachten.

En voor de slaafjes uit mijn slavenstal...Er ligt weer een nieuwe opdracht op jullie te wachten. Wees creatief en maak me blij met het resultaat!

Voor nu een hele fijne - maar onderdanige - week!

Meesteres Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten