maandag 20 september 2010

Fotoshoot


maandag 21 september 2010

Fotoshoot !

Afgelopen week heb ik op donderdag een fotoshoot gehad voor deze website. Mijn webmaster (ook uitstekend fotograaf) is langs gekomen met zijn studioapparatuur. Binnen no-time was mijn kamer veranderd in een heuse fotostudio.
Eerst zijn er van mij een aantal sets glamourfoto’s gemaakt en daarna heb ik een spel gespeeld met twee van mijn onderdanen. Bondage, kaarsvet en de zweep. Ik heb me dus heerlijk kunnen uitleven! (En ook mijn slaafjes hebben zichtbaar genoten).
Kortom: We hebben allemaal een superleuke dag gehad!

Eén van mijn foto's (de rest vind je op de website)
 

De foto’s kun je op mijn website bewonderen. Mocht je tijdens een sessie met mij foto’s willen laten maken, dan is dat mogelijk. Op die manier hebben we allebei een blijvende herinnering aan een mooi spel. Overigens kun je mijn webmaster en fotograaf ook voor andere soorten fotografie benaderen. Je vindt hem bij mijn links.

Naast de fotoshoot heb ik afgelopen week nog meer leuke dingen gedaan. Dinsdag had ik afgesproken met mijn vaste tv-subje. Deze heb ik weer helemaal veranderd in lizz. Ze heeft nieuwe borsten (nu zelfs een D-cup!!!). Verder had lizz nieuwe schoenen besteld. Het maakt haar zo vrouwelijk. De hakken zijn maar liefst 17 cm. Lopen is nog heel lastig, maar daar zijn deze schoenen ook niet voor grinn. Het is een geil plaatje om naar te kijken.
Ik heb lizz in een bondage gelegd met haar benen de lucht in, zodat haar hakken naar de hemel wezen. En toen heb ik me even heerlijk kunnen uitleven op mijn sletje.

nieuwe schoenen van lizz


Verder heb ik dit weekend vrienden over de vloer gehad en gesproken over mijn werk. En samen weer heel wat leuke en mooie ideeën bij elkaar ‘gebrainstormd’. Wat precies, dat hou ik nog heel even geheim, maar je kunt ervan uitgaan, dat ik er binnenkort op deze site meer over vertel. Okay dan…een tipje van de sluier….het heeft met overnachten te maken…

Komende week is mijn agenda weer vol, maar vrijdag heb ik tijd gereserveerd voor een nieuw slavinnetje. Hoe dat af zal lopen? Dat kun je volgende week in mijn blog lezen.

Voor nu voor iedereen een mooie week!

Strenge groetjes,
Meesteres Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten