maandag 27 september 2010

Slavin

maandag 27 september 2010

Slavin

Zoals jullie in mijn vorige blog hebben kunnen lezen, heb ik dit weekend bezoek gehad van een slavin. En het is een heerlijk weekend geworden. Maar voor ik daar iets over ga vertellen, volgt hier eerst de rest van mijn belevenissen van de afgelopen week.

De week begon uiteraard met werken. Na vorig weekend, dat ik met mijn tv-slavinnetje had doorgebracht, waren maandag en dinsdag voor mijn vaste subjes. Een aantal van hen komen inmiddels zo vaak, dat  het spel steeds intenser wordt. Ook als Meesteres geniet ik er enorm van om de grenzen van mijn slaafjes steeds ietsje te verleggen. En op al deze slaafjes ben ik trots geweest.

Daarnaast heb ik natuurlijk hard gewerkt aan de nieuwe website. Jullie kunnen vanaf nu wallpapers downloaden (te vinden bij het item Extra). Ik zou het leuk vinden als jullie me dat laten weten. Je kunt, als je lid bent geworden van My Stable, er een foto van maken (van mijn wallpaper op je scherm) en deze opsturen. Dan plaats ik deze bij de stalfoto’s. Naast de wallpapers kunnen jullie bij Extra ook mijn nieuwsbrief lezen. Ik ben een fan van Bobbi Eden en ze heeft voor jullie Meesteres tijd vrij gemaakt voor een interview. Wil je weten hoe ons gesprek is verlopen? Dan weten jullie dat nu te vinden.

 één van mijn wallpapers (de rest vind je bij Extra)


En dan, zoals beloofd…mijn belevenissen met het slavinnetje dit weekend. Afgelopen zaterdag kwam ze in de loop van de middag bij me langs. Ze is jong (27 jaar) en klein. Na een kopje koffie hebben we het eerst over van alles en nog wat gehad, maar al vrij snel veranderde het gesprek naar BDSM. Door haar wensen en grenzen aan te geven was ik in mijn gedachten al een spel aan het invullen… (Overigens heb ik dit gesprek bij iedere  slaaf/slavin die voor het eerst langs komt voor een sessie.)

Eerst heb ik mijn nieuwe slavinnetje met een zweep opgewarmd. Ze incasseerde de slagen intens en de kronkelingen van passie – waarbij  pijn en genot samen smolten – wonden me op. Door de slagen van mijn zweep op haar opgewarmde rug intenser te maken en af te wisselen met het strelen van mijn nagels bereikte ze uiteindelijk haar subspace. Ook voor een Meesteres een eervol cadeau.
Volledig overgegeven aan mijn macht hebben we de nacht doorgespeeld met mijn favoriete toy (de strapon), bondages en opnieuw de zweep. Uiteraard vertel ik jullie slaafjes niet alles, maar ik denk dat jullie stout genoeg zijn om er een voorstelling van te maken.

Kortom: Ik heb een heerlijk weekend gehad en ik ben helemaal klaar voor deze nieuwe week! Jullie ook?

Geniet er in ieder geval van! Voor nu een hele strenge groet!

Meesteres Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten