maandag 4 oktober 2010

Website


maandag 4 oktober 2010
Mijn Website

Afgelopen vrijdag was het de grote dag. Mijn eigen officiële website is online gegaan. Na een maand hard werken ben ik trots op het resultaat. Samen met mijn webmaster heb ik afgelopen week een welverdiend stukje taart gegeten om het te vieren…
En nogmaals… Paulus de WebMaster… Bedankt !!!!

Vanaf afgelopen week kunnen jullie dus allemaal lid worden van My Stable. En wat een leuke reacties heb ik al binnen gekregen. De opdrachten worden uitgevoerd en de verhalen verschijnen in mijn inbox. De leukste zal ik volgende week op deze website plaatsen.
De komende maanden zal de website verder groeien en zullen nieuwe items worden toegevoegd, zoals een webwinkel, films en informatie over mijn hotel. Mochten jullie ideeën hebben, dan sta ik uiteraard open voor deze voorstellen. Je kunt hiervoor het formulier ‘Others’ gebruiken bij Contact.

you may not lick them....you MUST!!!!



Natuurlijk heb ik ook meerdere dingen beleefd de afgelopen week. Naast de sessies met mijn trouwe slaafjes en diverse gesprekken met partners en collega’s, heb ik afgelopen vrijdag een heel prettig gesprek gehad met wederom een nieuwe slavin. Vanaf half oktober gaat ze met mij samenwerken en is het dus mogelijk om (naast bislaaf mano) ook een duosessie met mij en een slavin te ‘boeken’.  Komende week volgt hiervan dus ook meer informatie.

Jullie kunnen lezen, dat het behoorlijk druk is geweest en daarom is het tijd voor een stukje ontspanning. Komend weekend ga ik lekker aan mijzelf besteden (en een aantal BDSM vrienden en vriendinnen van mij).  Uiteraard kunnen jullie een aantal van deze belevenissen volgende week lezen in mijn nieuwe blog.

Voor nu wens ik jullie een mooie en vooral brave week!
Ik zie de verhalen betreft de eerste opdracht tegemoet

Strenge groet,
Meesteres Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten