maandag 25 oktober 2010

Samenwerken

25 oktober 2010

Samenwerken

Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst samen gewerkt met Meesteres Fay. Het was een fijne en leuke dag. Niet alleen omdat Meesteres Fay een leuke collega is, maar ook omdat we weer heel wat slaafjes hebben blij gemaakt !

Ik kijk alweer uit naar komende vrijdag. Dan is ze weer te gast bij mij. Mochten jullie ook deze ervaring willen meemaken, dan weet je, dat je via Meet Me (Appointment) het formulier hiervoor kunt gebruiken.
Binnenkort werk ik ook samen met andere collega's (en slavinnen). Dus hou de website in de gaten slaafjes...grinn

Meesteres Fay

Verder heb ik deze week genoten van alle leuke berichtjes die ik heb ontvangen en de meeste leden uit de stal hebben hun best gedaan om mij blij te maken met het uitvoeren van de opdracht. De verhalen en foto's die ik het leukst vond zijn weer ge-update en staan in de stal. Voor diegene die nog niet lid zijn...
Het is heel makkelijk. Klik op My Stable en dan Register to Stable. Als ik je aanmelding goed genoeg vindt, dan ontvang je van mij een gebruikersnaam en wachtwoord waarmee je ook de opdrachten kunt uitvoeren.

Voor nu voor iedereen een hele mooie en fijne week en zoals jullie inmiddels weten....

Don't make me wait!!!!

Strenge groet!
Meesteres Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten