maandag 1 november 2010

NIEUWE MAAND

1 november 2010
Nieuwe Maand!

Het is alweer 1 november. Een nieuwe maand met daarin veel nieuwe dingen in de planning . Om te beginnen wil ik jullie vertellen, dat mijn webmaster van een welverdiende vakantie gaat genieten. Daarom zullen er minder updates zijn op mijn website. Uiteraard zal er wel iedere week een nieuwe blog verschijnen. Aan het einde van de maand halen we dat overigens allemaal weer in, maar daarover later meer.

Afgelopen week heb ik naast de normale werkzaamheden een prettig gesprek gehad met mijn vriendin en collega Lady Valery. We hebben besloten om vanaf woensdag te gaan samenwerken. Op de pagina My Colleagues kun je al over haar lezen en hieronder staat een foto. 

Lady Valery
Naast dit nieuwtje zijn er ook een aantal dingen op de website aangepast (en toegevoegd). Ten eerste is het vandaag 1 november. En iedere eerste van de maand verschijnt mijn nieuwsbrief. Bij Extra kun je de eerste pagina lezen. Wil je de volledige nieuwsbrief zien (met een interview met Meesteres Fay), dan moet je even inloggen in My Stable. Ben je nog geen lid? Dan kun je je via Register aanmelden. Dan zien jullie ook allemaal, dat ik nieuwe opdrachten heb toegevoegd. Omdat ik vaak te horen krijg, dat slaafjes meer voor mij willen doen (zoals het ook hoort), heb ik een extra opdracht geplaatst. Lees het goed door en wie weet werk je binnenkort écht voor mij!
Een andere belangrijke verandering is de Agenda. Deze staat nu ook in het onderdeel Meet Me, zodat jullie makkelijker en duidelijker kunnen zien wanneer welke collega kan ontvangen, zodat je nog makkelijker een afspraak kunt maken.
En dan nu de nieuwe dingen die in het vooruitzicht liggen deze maand...
Er staan een aantal fotoshoots gepland speciaal voor mijn website. Eind van de maand met de eerst volgende update zullen ze op de site worden geplaatst. En....
We gaan ook beginnen met de opnames voor filmpjes van spannende sessies die we ook op de website zullen plaatsen. Uiteraard moet je lid zijn van My Stable om deze te kunnen bekijken.
Wil je zelf meedoen met de opnames, dan kun je een bericht sturen via Contact. Gebruik hiervoor het formulier Others.

Samen met Meesteres Fay en Lady Valery wens ik jullie een gehoorzame maand!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten