maandag 18 oktober 2010

Meesteres Fay

maandag 18 oktober 2010
Meesteres Fay

Het was wederom een leuke en mooie week waarin ik het een en ander heb meegemaakt. Om te beginnen wil ik jullie iets leuks vertellen. Vanaf komende vrijdag werk ik samen met een mooie collega Meesteres. Ze heet Meesteres Fay. Afgelopen weekend hebben we geoefend op een stout slaafje (die zich uiteraard heel gelukkig mocht prijzen). We benaderen allebei het spel als hobby en zijn daarin gelijk. Omdat we ook verschillen is dat een ideale manier om elkaar aan te vullen tijdens een sessie. Bij de eerstvolgende update van deze website kun je haar info lezen. Ze verteld iets over zichzelf en uiteraard staan er een aantal mooie foto's. 
Vanaf vrijdag 22 oktober kun je met ons afspreken. Een fijne manier om het weekend te beginnen!

Verder heb ik dit weekend tijd doorgebracht met familie en vrienden. Even heerlijk genieten van de warmte van de mensen die ik lief heb.  



Ja en dan is het weer maandag. Een nieuwe week gaat beginnen. Maar het beloofd weer een fijne week te worden en kijk er weer naar uit! Naast een nieuwe fotoshoot komend weekend en de samenwerking met Meesteres Fay besteed ik ook weer extra aandacht aan de slaafjes uit mijn stal.

De stal die steeds voller wordt en ik krijg steeds meer leuke verhalen binnen van opdrachten die worden uitgevoerd. Voor diegene die nog niet een opdracht hebben uitgevoerd....Don't make Me wait!!!
Ik wens verder iedereen een geweldige week toe en houd mijn website in de gaten...er komen steeds meer nieuwe en leuke dingen op te staan.

Strenge groet van jullie Meesteres!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten