maandag 11 oktober 2010

Feestje

maandag 11 oktober 2010

FEESTJE

Na een drukke week met veel afspraken was ik dit weekend toe aan een leuk intiem feestje. En omdat ik binnenkort met de Fetisj Family Party ga starten, was het absoluut een goed idee om met een aantal vrienden af te spreken. Met een paar telefoontjes had ik de juiste vrienden en vriendinnen bij elkaar voor een heerlijke speelavond. 

Als eerste kwam mijn tv-slavinnetje lizz. Ze zag er weer prachtig uit en ik wilde dat zij voor mij de pumps met haar hoogste hakken aan zou doen (hierover kun je in een eerdere blog lezen). De hakken zijn zo hoog, dat ze er niet normaal op kan staan. Omdat ze niet genoeg had geoefend zette ik haar in een kooi, waar ze op de rest van mijn gasten moest wachten (en als speelobject gebruikt kon worden).

Een collega Meesteres kwam met één van haar slaafjes en een stel waar ik al heel lang bevriend mee ben en gek zijn op lak en latex. Omdat ik niet alles kan vertellen wat de avond ons heeft gebracht (sommige dingen blijven uiteraard privé), laat ik het hierbij, maar jullie kunnen je vast voorstellen dat het spannend en leuk is geweest. In ieder geval heeft lizz me weer goed kunnen voelen.

de verrassing voor lizz

Het was een goede repetitie voor de Fetisj Family Party. Op deze komende feesten kun je overigens alleen komen, als je ook lid bent van My Stable. Het heeft een intieme en huiselijke sfeer, dus je begrijpt, dat er maar een beperkt aantal plekken zijn. Misschien kun je mij dan ook wel met lizz bezig zien...

De komende week ben ik ook alweer behoorlijk druk. Naast de afspraken werk ik een nieuwe slavin in. Dus binnenkort kun je ook afspreken met mij en een heerlijke meid. Mocht je je vervelen, dan kan ik je vertellen, dat er een nieuwe opdracht in de stal op je aan het wachten is....

Don't make Me wait !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten